wtorek, 26 maja 2009

Czy wieś Uniszowa będzie dzielnicą Ryglic?

Podczas zebrania mieszkańców Ryglic Burmistrz wyraził opinie, że tak naprawdę to wieś Uniszową graniczącą z Ryglicami można przyłączyć do miasta.Pogląd taki mieli wyrażać niektórzy mieszkańcy Uniszowej po tym jak w życie weszła ustawa ułatwiająca inwestowanie w miastach bez konieczności wyłączania gruntów z produkcji rolnej.
Czy zatem Uniszowa stanie się dzielnicą Ryglic?
Czy większość mieszkańców będzie chciała mieszkać w Ryglicach?

19 komentarzy:

  1. Jeżeli większość Mieszkańców opowie sięza, to tak, gdyż dookoła nasWszystko to obłuda http://a-odrzucani.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. do Lisa, nie jestes mieszkancem Uniszowej ,nie masz zameldowania to i nie masz glosu w tej sprawie...Uniszowa byla jest i bedzie samodzieln.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli koszty tego "anszlusu" lub ewentualnego referendum Uniszowianie też pokryją samodzielnie?..Broń mnie Boże od przyjaciół z wrogami sam sobie poradzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ryglice się dorobią dzielnicy - Uniszowej i już będzie pretekst do przyznania podwyżki burmistrzowi. Bo większe miasto to większa pensja i już.

    OdpowiedzUsuń
  5. ~uniszowianin26 maja 2009 16:14

    Panie Andrzeju czy wjadomo kim sa ci mieszkancy Uniszwej ktorzy pragna przylaczyc Uniszowa do Ryglic? A moze to przyjaciele pana B...

    OdpowiedzUsuń
  6. rece precz od Uniszowej..

    OdpowiedzUsuń
  7. to ze Pan Lis płaci podatki pewnie 1000 razy wyższe od przecietnego mieszkańca ,zatrudnia ludzi ,ciężko pracuje tu nie ma żadnego znaczenia-lepszy ten najgorszy oszust pijak meliniarz -byle Uniszowianin-coś tu nie rozumiem czy po prostu mam moralne przeczulenie wiosenne.Ludzie obudźcie się ze snu.Mamy XXI wiek ,jesteśmy w Europie a przede wszystkim jako katolicy mściwi nie bądźmy.Ja tam jestem za przyłączeniem do Ryglic.Dzielnica-jakoś tak ładnie brzmi.

    OdpowiedzUsuń
  8. ten nasz Karasiewicz to chyba pojadł sobie szaleju i pier... od rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka dzielnica?Jakie miasto?Jetem z Ryglic i twierdze,ze Ryglice to nadal wiocha.Nic tu niema i wielkie miasto.Wiec o jakiej dzielnicy mowa?Smieszne?Moze Zalasowa bedzie dzielnica Ryglic?

    OdpowiedzUsuń
  10. E tam, hektolitry gorzały szare komórki mózgu mu spaliły...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bernadka sądzi że w Uniszowej to Lis a reszta menele ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bernadko, prosze nie uzywac takich zlosliwych epitetow,nie obrazac ludzi, niema u nas zadnych meliniarz,oszustow,pijakow ani nierobow, mieszkaja zwykli uczciwi.pracowici i zaradni ludzie.a co do podatkow to juz tak jest na swiecie ze bogaty placi wjecei a bjednieiszy mniej a czasem i w...

    OdpowiedzUsuń
  13. ~dawny Uniszowianin27 maja 2009 16:13

    Od dawna już nie mieszkam w Uniszowej ale jak sie dowiedziałem co to Waszemu burmistrzowi i radnym chodzi po głowie to oniemiałem. Czy ten Burmistrz czasem nie oszalał ? Co on wygaduje ! On chyba po nauki to jeździ do Kaczyńskiego. Skąd mu takie pomysły przycchodzą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać że nie mieszkasz w Uniszowej, a wiedza na temat włodaezy gminnych Twa marna jest. Wiedz zatem że don Bernardo po nauki to jeździ do Grada, a nie do Kaczyńskiego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam bardzo jeżeli kogoś uraziłam-ale ,że meliniarstwo kwitnie wszyscy przecież wiemy i tolerujemy to albo wręcz udajemy ,że nic sie nie dzieje -ile razy mąż lub ojciec musiał zastawić dowód osobisty lub inny drobiazg -ja znam to bardzo dobrze........i nie uogólniajmy ,że od razu wszystkich pracowitych obrażam i coś tam ....Z poprzedniej wypowiedzi jasno wynika pod lasem widzimy u siebie nie.Taki obyczaj.Ja tam nie mam bynajmniej nic wspólnego z Lisem ledwo go znam ale staram sie byc obiektywna.

    OdpowiedzUsuń
  16. ~Maria Patalas29 maja 2009 09:00

    Zdecydowanie jestem przeciwko "przyłączeniu" Uniszowej do Ryglic. To moja ukochana rodzinna wioska, z której jestem dumna. Nie mam żadnych aspiracji, żeby być mieszkanką "miasta" Ryglice.

    OdpowiedzUsuń
  17. ~Uniszowianka30 maja 2009 11:11

    Nie chce żeby nasza malownicza wioska była dzielnicą tej "większej wsi" Ryglice. Uniszowa niech zostanie Uniszową

    OdpowiedzUsuń