niedziela, 7 listopada 2010

Paranoja wyborcza czy strach o stołek?

Pan Bernard Karasiewicz rządzi w naszej gminie od 20 lat.
Kto z pośród mieszkańców nie zna jego osoby?
Kto z mieszkańców nie spotkał się z nim chociaż raz w życiu?
Kto nie wie jak wygląda burmistrz Ryglic?

Na te pytania szkoda odpowiadać. Wszyscy wiemy jak wyglądaPan Bernard Karasiewicz i wszyscy wiemy, że ponownie ubiega się o fotelburmistrza miasta i gminy Ryglice.
Pomimo tego Pan Bernard Karasiewicz ostro promuje się wkampanii wyborczej. Ze wszystkich stron Jego twarz patrzy na nas z różnychplakatów wyborczych.

Czy po tylu latach urzędowania i po wykonaniu tak wieluinwestycji potrzebna Mu jest aż taka kampania wizerunkowa?
Coś tu nie gra bo jeżeli pewny jest wygranej i wie, że mazaufanie u mieszkańców to po co taka promocja swojej osoby.
Gdyby było wszystko w porządku i nie narażał się ludziom topowinno tak być jak w gminie Szczurowa, Żabno i Tuchów gdzie obecni włodarzenie mają kontrkandydata, bo rządzą dobrze i nie ma im społeczeństwo nic dozarzucenia.
Czy taka ogromna liczba plakatów uratuje burmistrzowi stołek ?

 

74 komentarze:

  1. Te plakaty to chyba po to, żeby se d..pe podetrzeć jak się sraczki dostanie na jego widok.

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Liberał z Jonin7 listopada 2010 03:27

    W Ryglicach zgodnie z teorią kandydaci prowadzą kampanie na 2 sposoby - wygrają Ciktórzy bardziej uwiarygodnią swoje kłamstwa... a więcNOWA JAKOŚĆ toCzarny PR (potocznie czarny pijar od czytanego niestarannie z angielska skrótu wyrazów public relations "pi-ar" /piː ɑː(r)/), antyreklama, negatywna kampania wyborcza[1] - oznacza system metod, działań bądź posunięć propagandowych, ale przede wszystkim manipulacyjnych, prowadzących do zdyskredytowania przeciwnika (zwykle polityka lub firmy) w oczach opinii publicznej celem zdobycia jej przychylnościJEDNOŚĆ (BURMISTRZ) toKampania wyborcza jako ogół środków masowego przekazu (plakaty, reklamy telewizyjne, radiowe, prasowe, wiece, spotkania z wyborcami), jakimi specjaliści od marketingu politycznego promują kandydaturę polityka lub partii politycznej, tak by wyborca zagłosował właśnie na promowaną osobę lub partię.A po wyborach budzimy się z ręką w nocniku

    OdpowiedzUsuń
  3. A co powiesz Liberale o promocji kandydata KWW Lepsze jutro gdzie w apelu do młodszych wyborców robią coś takiego http://www.lepszejutroryglic.pl/apel.html ???

    OdpowiedzUsuń
  4. Liberałku może jednak gdzieś znowu wjedziesz, bo niedobrze mi się robi jak cię czytam, a czasami z rozpędu oko padnie na twój komentarz

    OdpowiedzUsuń
  5. No to Karasiewicz ma jeden twój głos w Joninach. To jest wynik po 20 latach. Wielkie brawo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Joniny mają teraz nowiuteńką piękną remizę. :-) Mieszkańcy są zachwyceni - więcej do szczęścia im nie potrzeba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Profesjonalizm kampanii wyborczej NOWEJ JAKOSCI jest pierwszym ciosem. Następnych naleźy spodziewać się wkrótce. Nie sprowokuje nas swoim zachowaniem burmistrz (inż. wieczorowy- licencjat), B. K.

    OdpowiedzUsuń
  8. miasto Ryglice -ostatnie w Małopolsce To jest czarny pijar.Ale jednocześnie obiektywna ocena. Dość jednoznaczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. "Promocje" z reguły są na towar przeterminowany. W przypadku B.Karasiewicza gwarancja minęłła po 20 latach ! Przed nim tylko Fidel Castro i ten pan z Korei Północnej. (tak czy inaczej pudło)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na dołach podobie jest jak i u góry,widać to przykładzie Pana Augustyna,on aby utrzymać się przy korycie poprze każdego w poprzednich wyborach-Karasiewicza teraz P.Połoska,która potrzebna mu jest aby dostałsię do powiatu z jakiegoś założonego przez siebie komitetu bo z poważnego ugrupowania nie może wystartować bo wszędzie już prawie był i namącił.Wstydż się PANIE AUGUSTYN.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bernardzie Karasiewicz ! Czy tak ci trudno zrozumieć, źe ludzie mają cię już dość i i po prostu nie chcą cię jako burmistrza Gminy Ryglice!

    OdpowiedzUsuń
  12. wyborcy mają rację, pomyśl burmistrzu , jako ten co najlepiej wie wszystko - myślenie nie boli, nie bój się tego. A nie wiesz co to myślenie ?No to już jest tylko twój problem. I pomyśleć że przez 20 lat mamiłeś ludzi"mądrością"

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobno nasz burmistrz skończył szkołę w Niemczech ? Czy jak chirurgia była to szkoła JEDNEGO DNIA ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Pani Poloska tez w naszej gminie jest juz od 30 lat i myślę ze też każdy wie jak wygląda a plakaty jej są 4 razy większe / po co taki koszt/ przecież pracowała w Lubczy, Woli Lubeckiej i obecnie w Ryglicach.Dziwię się ,że mając takie zasługi w obecnej pracy ryzykuje to wszystko dla jakiegoś stołka "burmistrza",a wiadomo ze jeszcze się taki nie urodził żeby wszystkim dogodził. Będąc burmistrzem też znajdzie się taki następca Pana Jeziora który bedzie niszczył wszystkie jej osiagnięcia tylko współczuć!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Na blogu wyborczym jest bardzo trafny artykuł o plakatach. Warto przeczytać. Adres bloga: wybory-ryglice-2010.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Dajcie sobie ludzie juz spokój z tą negatywną oceną Benka. Należę do tej grupy ludzi która zagłosuje na Teresę Połoskę z pełnym przekonaniem. Ale myślę też że wystarczy już tego "kopania leżacego". W końcu ten człowiek pracował nie na księżycu tylko pośród nas. Ma rację Andrzej w pytaniach które zadaje publicznie że znał go każdy z nas i każdy z nas kto chciał zamienił z nim zdanie.Styl w kampanii jaki przyjął jest oczywiście sztubacki bo Benkowi plakaty wcale nie są potrzebne ale skoro to zrobił to jest jego wybór albo podpowiedż jego ludzi ze sztabu. Benek jest jednym z nas i jego zachowanie, styl i sposób sprawowania władzy wcale nie odbiega od tzw; średniej w Gminie. Na kim w końcu miał się oprzeć 5 -10 - 15 lat temu kiedy samorząd nabierał realnego znaczenia ustrojowego. Kto był mądrzejszy to uciekł z Gminy, kto był zaradniejszy załóżył biznes więc wybór miał bardzo ograniczony. Dziś kiedy dochodzi do głosu młode pokolenie wykształconych i "prawie" przygotowanych do pracy w samorządzie mieszkańców jest szansa by Benka zastąpić lepszymi. Dramat Benka w mojej ocenie polega na tym że niewłaściwie odczytuje znaki czasu i nadal kurczliwie trzyma się stołka w Gminie , że zapomniał o tym iż łaska Pańska / w tym wypadku wyborców / na pstrym koniu jeździ. Komentarze jakie wypisujecie tu dobrzy ludzie śą przykładem naszych najgorszych prymitywnych ludzkich cech żeby nie powiedzieć zezwierzęcenia. Czy z tego kąsania czerpiecie aż taką wielką przyjemność ? Pamiętajcie że ten człowiek ma rodzinę, przyjaciół, znajomych i sąsiadów którzy czytają Wasze wpisy. Tymi wpisami ranicie nie tylko Benka ale także jego najbliższe otoczenie. Czy na tym Wam tak bardzo zależy? Jesteśmy zgodni że trzeba Benkowi podziękować za 20 lat pracy. Zrobił ile mógł ale to nas nie zadowoliło więc wybierzmy nowe władze ale nie rozszarpujmy na litość boską człowieka w stylu afrykańskich kanibali.Andrzej - właściciel bloga niejednokrotnie prosi nas o jakość dyskusji, założeniem bloga umożliwia nam to więc nie ośmieszajmy przynajmniej siebie. Benek najprawdopodobniej z urzędu odejdzie. Czy to ma oznaczać, że ma być nadal poniewierany, poniżany a nawet uznany za "persona non grata" w naszym środowisku? Zdecydowanie odcinam się od takiej wizji. Uważam wręcz że jego wiedza i doświadczenie samorządowe powinno być jakoś wykorzystane dla dobra ryglickiej społeczności. W przeciwnym razie nigdy nie doczekamy się zmian na stanowisku Burmistrza na poziomie cywilizacji XXI wieku. Jak oświadczyłem na wstępie głos oddam na Panią Połoskę i życzę jej na tym stanowisku jak najlepiej ale stać mnie też i na to żeby dziś na tym blogu podziękować Benkowi za pracę jaką włóżył w ryglickim samorządzie. Nie wypominam mu wysokich zarobków bo były one określone przez Radnych, nie wypominam mu innych przywilejów bo są one jak wszędzie, mam do niego pretensje że większość urzędników których w gminie zatrudniał i stworzył im bardzo dobre warunki pracy byli słabi i pasywni, niestety niekiedy aroganccy / vide sekretarz Gutkowski /. Mam do niego pretensje że po nadaniu praw miejskich nie potrafił stworzyć dalekosiężnej wizji rozwoju Miasta i Gminy i nie próbował tworzyć takiej wizji wspólnie z mieszkańcami, zwłaszcza z młodym pokoleniem Rygliczan. Na zakończenie apeluję byśmy szanowni sąsiedzi nie brali przykładu z PiS-u i PO i nie wykrwawiali się bezsensownie w sytuacji gdzie jest to nie potrzebne. Spróbujmy raczej otworzyć dyskusję z pomysłami o naszej wspólnej przyszłości. W tej przyszłości ja osobiście widzę Benka chociaż już nie w roli Burmistrza.

    OdpowiedzUsuń
  17. ~wieczorny spostrzegawca7 listopada 2010 10:47

    Jeśli plakaty p. Teresy Połoska są duże to chyba nie widziałaś muszko droga nowych plakatów pana Karasiewicza bo są wielkości billboardów pani Teresy, są widoczne w każdej miejscowości wystarczy zrobić sobie mały spacerek, chyba, że za zimno na muchę już jest, bo muchy to latają w lecie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Do Rem_ z przyjemnością przeczytałem Twój komentarz , nie jest tajemnicą że też oddam swój głos na p. Teresę. Proszę tylko aby autorzy przedstawiali problemy, które trzeba natychmiast rozwiązać w Gminie.Będzie p. Teresa miała łatwiej na początku swojej pracy , a będzie miała jej sporo.

    OdpowiedzUsuń
  19. z całym szacunkiem do wszystkich ale wygra Pan Karasiewicz

    OdpowiedzUsuń
  20. junkers - chyba z tobą w klipe !

    OdpowiedzUsuń
  21. troche rozwij swoją myśl bo nie łapie

    OdpowiedzUsuń
  22. junkers- spytaj o to Karasiwicza. On wszystko wie to ci wyjaśni. To by było na tyle.

    OdpowiedzUsuń
  23. moim zdaniem w sklepach które mieszczą się w budynkach gminnych nie powinno być plakatów jedności(czy żadnych) bo podejrzewać można że jest zależność wysokości czynszu od określonego poparcia.

    OdpowiedzUsuń
  24. I na ogrodzeniu ośrodka zdrowia- budynek gminy !

    OdpowiedzUsuń
  25. Startuje w Ryglicach pani z geesu(co mnie dziwi bardzo) i wszystkie ich sklepy są oblepione plakatami- a przecież nie jest to jej prywatna firma. Chyba to też nie do końca w porządku jest. Jak tam są pracownicy którzy burmistrza nie popierają to się muszą czuć nieszczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. ~Liberał z Jonin7 listopada 2010 14:59

    może wjade...z rozpędu

    OdpowiedzUsuń
  27. ~Liberał z Jonin7 listopada 2010 15:06

    Wydaje mi się że go pamietam z młodości. Ale nie jestem pewien czy to on - Od czasu jak jeździłem PKS-ami do Tarnowa minęło kilkanaście lat. Ale twarz zdaje się znajoma choć nazwisko nic mi nie mówi. Życzę mu powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  28. ~Liberał z Jonin7 listopada 2010 15:09

    Przykre to jak w XXI wieku może wyglądać szczęście. Najgorsze jest to że faktycznie perspektyw żadnych.

    OdpowiedzUsuń
  29. Szanowny panie, czyżby pan sądził, ze w Ryglicach nie wiedzą co to PR ? Czuję się obrazona

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy w fartuchu czy bez większość wie że mąż Połoskowej jest lekarzem. Nie tędy droga panie K.

    OdpowiedzUsuń
  31. ja rozumiem waszą niechęć do burmistrza ale wystarczy spojrzeć ze przez te 20 lat duzo zrobił dla całej gminy;) a jesli komuś jest źle to niech sobie przejedzie po gminie Ryglice i po gminie Skrzyszów gdzie przez 20 lat żądzi pan Gądek ile tam jest zrobione;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Michall- cz ty sam rozumiesz co napisałeś ?

    OdpowiedzUsuń
  33. a czy napisałem coś źłe?

    OdpowiedzUsuń
  34. Michall coś ze wzrokiem kiepsko u ciebie,

    OdpowiedzUsuń
  35. Michall -mamy chyba ze 7 milionów długu i ostatnie miejsce w Małopolsce.

    OdpowiedzUsuń
  36. Szanowny REMie piszesz że komentarze nasze są podobne do najgorszych cech zezwierzęcenia a jak nazwać celowe działanie burmistrza w celu doprowadzenia do powstania kopalni czy ten człowiek jeżeli tak można go nazwać myślał o mieszkańcach którzy tracą dorobek życia,dorobek pokoleń, śmiał im się bezczelnie w twarz za nic miał dobro Mieszkańców i dobro Gminy liczyła się tylko kasa jego kasa.Myślisz że my nie mamy rodzin które chciały by spokojnie żyć a przez człowieka który powinien bronić tych mieszkańców sam ich straszy mafią.A to jest tylko jeden z wątków sprawy burmistrza.

    OdpowiedzUsuń
  37. No i tu się bardzo mylisz przejdz i sprawdz

    OdpowiedzUsuń
  38. Symbolem dynamicznych gospodarek azjatyckich jest tygrys. Tygrys dlatego , że jak powiadają Chinczycy jest uosobieniem w równej części zagrożenia jak i szansy. Hinduskie uczelnie przekonują że spotkania z tygrysem nie należy się obawiać lecz być przygotowanym na wygranie ewentualnej potyczki z nim. A więc zagrożenie jakie niesie spotkanie z tygrysem jest w gruncie rzeczy wielką szansą na sukces, na wygraną z nim. Tą przypowieść dedykuję zarówno Pani Teresie Połoska jak i jej sztabowi i zwolennikom. Sobie przy okazji też dedykuję. Pan Karasiewicz choć tygysem może nie jest to jednak w jego zachowaniu można się dopatrzyć cech agresywnego zwierza. Może nie on ale śmiem twierdzić, że za jego przyzwoleniem uruchoniona została machina walki z konkurencją i plakatami konkurencji. Czyli tygrys zaatakował. Mundur leśnika i strażaka wyraźnie go wzburzył, czy słusznie ? Może i tak, może miał w tym coś racji ale czy potrzebne jest działo by strzelać do wróbla ? Pewnie, że zakładanie munduru do fotografii w kampaniach wyborczyuch jest pewną niestosownością bo mundur to zarazem instytucja a żadna instytucja nie powinna być wplątywana w jakiekolwiek wybory ale ten sam mundur w takich małych środowiskach jak nasza Gmina budzi respekt i honor, uosabia cnoty propaństwowe kandydata, etc. Daje - w moim głębokim przekonaniu - więcej dobrego niźli złego. Ten krok - krok walki o zdjęcie kogoś w mundurze nie był przemyślany i przynosi ludziom złe świadectwo. Jeśli nie podobało się to otoczeniu Pana Karasiewicza to czy nie wystarczyłby jeden telefon do " ludzi Pani Połoskowej ?" Kampania nie jedno ma oblicze, kampanii nawet tej w Ryglicach przyglądają się też ludzie z zewnątrz. Co oni sobie o nas pomyślą sami wiecie. Walka na plakaty czy o plakaty rodzi pytanie inne. Mianowicie czy Panu Benkowi po 20 latach sprawowania Urzędu potrzebna jest aż taka akcja propagandowa na plakatach jaką rozwinął na terenie Gminy ? Wszyscy Cię znamy Kochany Burmistrzu. Wiemy jak wyglądasz, gdzie mieszkasz, czym jeździsz, co i kogo lubisz. Doceniamy Twój dorobek, wiedzę o Gminie, znajomości z ludźmi ważnymi i znaczącymi, którzy mają i mieć będą wpływ na to co będzie się działo w naszej Gminie ale PO PROSTU CHCEMY ZMIAN !!! Władza sprawowana nawet najlepiej ma swój początek i koniec więc nie dziw się że Rygliczanie tych zmian potrzebują. Daj szansę porządzić innym chociaż kiedy patrzę na twarze kandydatów na Radnych z KW " Nowej Jakości " to nadmiaru tej świerzości także nie widzę. No ale może ona nastąpi skoro deklarują otwarcie na różne środowiska w tym twarze z zewnątrz. Ryglice dziś są w stanie wysokiej przedwyborzej gorączki. Ona jednak minie i to już niedługo. Trzeba będzie wrócić do spraw i problemów bardzo przyziemnych a tygrysem staną się wówczas przeciwności w wielkiej grze o naszą wspólną przyszłość. Dołącz Bernard już dziś do nas do grona szlachetnych wojowników o nowoczesne Miasto i Gminę Ryglice.

    OdpowiedzUsuń
  39. Panie Andrzeju wczoraj odniosłem się do pewnej kwesti w powyższym artykule , niestety mój wpis został usunięty a liczyłem na metoryczną odpowiedzi.Niedługo minie kampania wyborcza i niezależnie od wyników wyborów znów nam przyjdzi życi obok siebie więc po co rozsiewać ten jad i nienawiści.Mimo wszystko pozdrawiam Pana i proszę o opamiętanie . Adam

    OdpowiedzUsuń
  40. Do "Adam" też się przekonałem że wszystkie zamieszczane tu kwestie które są obiektywne ale nie wygodne dla pana Jeziora są usuwane,ten pan nie potrafi rozmawiać metorycznie .

    OdpowiedzUsuń
  41. Do naiwniaków typu bezpartyjny czy Adam nie wiecie kto jest właśćicielem i moderatorem tego blogu hmmm. Tu obowiązuje zasada babki Pawlakowej -sąd sądem a racja i tak musi być po naszej stronie

    OdpowiedzUsuń
  42. ~zadowolony20109 listopada 2010 01:31

    Jeżeli drażni Cię chamstwo na tym blogu a chcesz porozmawiać o sprawach Gminy o tym co dobre i złe napisz do mnie .Jestem osoba dynamiczna ale na jakiś czas "udomowioną" absolutnie. Żal mi Ryglic ponieważ bardzo kocham to miasto a wiąże się ono z najwspanialszymi wspomnieniami.Żal bo to wychwalanie wśród znajomych miasteczko jest ośmieszane i pokazywane jako środowisko, które nie potrafi się porozumieć.Odpowiem na każdy list może wspólnie coś zdziałamy.Spróbujmy.Po mojemu demokracja to :Prawo dla każdego równe.obiektywne Sądy i osądy.Nie stoję po żadnej z Waśnionych stron więc ? zadowolony2010@wp.plNapisz zanim mnie wykopią.!

    OdpowiedzUsuń
  43. goście -brakuje wam jakichkolwiek argumentów na sprawy typu kokocz i inne - to piszecie że wam posty kasują-biedactwa . Jezior was knebluje a innych dróg dotarcia do opinii publicznej nie ma . wszyscy jesteście uziemieni , tymczasowo w domu :)))

    OdpowiedzUsuń
  44. ~wieczorny spostrzegawca piszący przed południem9 listopada 2010 02:14

    do powyższego komentarza:cytuję słowa pana andrzeja zamieszczone na tym blogu: "Proszę o pisanie komentarzy przemyślanych, ilustrujących rzeczywistość, a nie domysły. KOMENTARZE NIE MOGĄ OBRAŻAĆ NIKOGO."Więc jeśli piszecie komentarze, które zawierają wulgaryzmy i które obrażają w jakikolwiek sposób którąkolwiek z osób publicznych to czemu się dziwicie, że są usuwane skoro są proste ustalone zasady komentowania postów? najpierw pomyślcie i poczytajcie, a pożniej bluźnijcie na właściciela i admnistratora tego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  45. teraz trochę z innej beczki oda do szczepanaAż zobaczył ilu jest z nowej jakości radnych…W jego oczach pojawił się strachOdgapił więc, że napisze list, ale on nie pomoże już nic…Zrywał plakaty, by swoje zawiesić, ale też zakleili jego twarz…Ludzie na blogu mówią tak : Ten z nami! ten przeciw nam! Kto sam ten nasz największy wróg , a Szczepan ty jesteś sam!Patrzy i zazdrość tak mu jestŻe jego list nie pomógł muOni Cię nie chcą, nie chcą, nie chcąWięc oszczędź swego wstydu i daj innym wygrywać…

    OdpowiedzUsuń
  46. !!! WAŻNA INFORMACJA !!!Wg najnowszych statystyk przeprowadzonych w Gminie Ryglice jasno wynika, że w nadchodzących wyborach aktualny Burmistrz Bernard Karasiewicz osiągnie jakieś 80% głosów. Drugi kandydat Pani Teresa Połoska uzyska około 20% głosów wyborców. Badania zostały oparte na 500 losowo wybranych mieszkańcach (w różnym wieku i różnej płci) z Gminy Ryglice. Istnieje BARDZO DUŻE !! prawdopodobieństwo, że wynik ten przełoży się na nadchodzące wybory. Czyli jasno wynika, że wygra aktualny burmistrz!Tak mówią statystyki.

    OdpowiedzUsuń
  47. Kto przeprowadzał badania? Karasiewicz czy Gutkowski?

    OdpowiedzUsuń
  48. statystyk-dobre opowiadanie ale powinieneś dodać na początku zdanie- Miałem straszny sen. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ~braciszek zakonny9 listopada 2010 05:16

    Oda do PISARZA Marcinek wejdzie na 100 procent i to jest pewne , z Jedności pewnie tez ktoś wejdzie . Zieliński ma szanse bo młody i szczery .Miejsc jest 4 więc pewnie wszyscy będą mieć swojego przedstawiciela.Burmistrzem kto zostanie ? zależy o co ludzie powalczą -czy o to żeby podwyższyć nieuchronnie zbliżającą się szybko emeryturę jednemu z kandydatów ,czy o zachowanie starego porządku. czy tylko o wyciszenie emocji ,czy może o zwycięstwo prawdy nad fałszem-motywów jest jeszcze 100 więc poczekajmy już 22 zobaczymy wszyscy chwalę i sławę .Zachowajmy tylko umiar w osądzaniu bo każdy z nas nie zna dnia ani godziny a zachowujemy się jakby każdy z nas był co najmniej nieśmiertelny.

    OdpowiedzUsuń
  50. Marcinek? ten co się zadaje z jednością? a w szczególności jest często widywany z Panem Gawronem, kandydatem jedności na radnego, żarliwym zwolennikiem B. Karasiewicza? Takiego w radzie nie chcemy. Kolejny klon Z. Wojciechowskiego, tylko trochę młodszy.

    OdpowiedzUsuń
  51. To odwrotnie jak w reklamie banku - twoje 80% j e s t mniejsze od 20%

    OdpowiedzUsuń
  52. Plakaty wyborcze KW „ Nowa Jakość” z osobami ubranymi w mundury są jak najbardziej legalne !!! Może to zaskoczy Państwa z KW „ Jedność” ale ta sprawa nadaje się do Komisarza Wyborczego i gdybym to ja był w sztabie Pani T.Połoska to bym z przysługującego mi prawa odwołania skorzystał. Konsultowałem dziś rano ten problem z Zespołem Radców Prawnych jednego z miast wojewódzkich i wątpliwości moje zostały rozwiane. Otóż tylko mundury wojskowe , policyjne i ubiory sądowe podlegają SZCZEGÓLNEJ ochronie ponieważ te służby z definicji muszą być apolityczne . Każdy inny mundur może być częścią wizerunku danego kandydata jeśli tylko ów obywatel ma prawo do jego noszenia i używania. Owszem, zarówno strażacy jak i leśnicy mogą swobodnie się w nich prezentować o ile przepisy wewnętrzne w tych nazwijmy to branżach nie stanowią inaczej. Wobec powyższego zabranianie komuś publicznego występu w mundurze jaki mu przysługuje jest naruszeniem prawa. Z konkretnymi przepisami stanowiącymi o czym powyżej napisałem postaram się trafić do ludzi ze sztabu KW „Nowa Jakość”. Odwołuję zatem swoje wątpliwości o których pisałem jeszcze wczoraj na tym blogu. Tak swoją drogą to chciałbym aby ludzie , którzy zostali pokrzywdzeni przez swoich „kacyków” poprzez wywieranie różnych bardziej i mniej formalnych nacisków powinni zdobyć się na odwagę już po wyborach i pokazać ich palcem abyśmy wiedzieli do czego są zdolni tzw; gorliwi przyjaciele Pana B K. Platformy Obywatelskiej która w Ryglicach na czas wyborów ukryła się za parawanem pod Nazwą KW „Jedność”.

    OdpowiedzUsuń
  53. Syndrom "przedszkolanki" jest przekleństwem Karasiewicza. A tak na marginesie na której wyższej uczelni zatrudnia się przedszkolanki?

    OdpowiedzUsuń
  54. Pewnie i Pan Bernard uzyskałby 80% głosów poparcia ale tylko wtedy kiedy wybory opierałyby się tylko na głosach ludzi zatrudnionych w urzędzie gminy ;D ha ha ha Na szczęście tak nie jest więc drogi "statystyku" będziesz zmuszony zmienić swoją tezę :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Gdzie byli przełożeni Pana Wojtanowskiego jak Sobiesiak w Zieleńcu nielegalnie wycina pół hektara lasu pod wyciąg narciarski tam nie interweniowali a wręcz pomagali Sobiesiakowi uruchomić interes, który powstawał nielegalnie ale czego nie robi się dla kolegów z PO, podobnie jest z Kokoczem tu wycięto setki drzew bez zezwolenia i burmistrz nie widzi sprawy ale na plakatach wyborczych mundury leśników zauważył

    OdpowiedzUsuń
  56. Popieram wasze zdanie, że Zieliński wejdzie. To na pewno. Sam na niego zagłosuję. Ale kto jeszcze ? Marcinek ? Wojciechowski ? Pan Jezior ? W końcu miejsc jest 4 !

    OdpowiedzUsuń
  57. A co się stało z topolami pod ośrodkiem zdrowia w Lubczy ? Czy panburmistrz coś o tym wie ? Czekamy na odpowiedź !

    OdpowiedzUsuń
  58. Wojciechowskiego podobno drapła energetyka na kradzieży prądu. Więc mówimy mu stanowczo NIE !

    OdpowiedzUsuń
  59. W jednym z komentarzy w Krakowskiej burmistrz mówi że drzew w naszym rejonie mamy dość,my też mamy go już DOŚĆ

    OdpowiedzUsuń
  60. Szanowni Państwo. Przed chwilą usunąłem komentarz o treści obraźliwej dotyczącej kandydata na burmistrza Ryglic Pana Bernarda Karasiewicza. Odcinam się od tego typu informacji i nie życzę sobie umieszczania ich na moim blogu. Ponadto chwilowo wprowadzam możliwość pisania komentarzy wyłącznie po zalogowaniu poprzez adres mail.

    OdpowiedzUsuń
  61. Adam Zieliński to najbardziej rzetelny kandydat na radnego młody,nie zepsuty przez pieniądze,i na pewno będzie się starał zrobić coś dla gminy takie moje zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Czarno to wiczę ale spróbuj i napisz jak było.

    OdpowiedzUsuń
  63. Oj! Ktoś się obawia że Marcinek zajmie jego miejsce w radzie

    OdpowiedzUsuń
  64. To bardzo interesujące skąd szefowie z Centrali Leśnictwa dowiedzieli się o mundurach na plakatach. ????Ale swoją drogą to faktycznie niewyobrażalna zbrodnia, żeby tak w mundurze na plakacie w Ryglicach. Najlepiej to tych mundurowych na Rynku pod Florianem zlinczować. Albo może na stosie spalić.?

    OdpowiedzUsuń
  65. Nowa Burmistrz, a tak będzie 21 listopada nie ciągnie za sobą "ogona"Rodziny, pociotków, chrzestnych, sąsiadów i tych, którzy byli zobowiązaniprzez 20 lat. Przychodzi nowe !

    OdpowiedzUsuń
  66. W życiu nie czytałam wiekszych głupot!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Faktycznie to źle, że przestrzega się prawa... i nie ważne kto doniósł, bo mógł być to każdy jeden mieszkaniec tej gminy. Niedorzeczne jest to, że Pan Andrzej bezpodstawnie ( brak mi konkretów w Jego postach, domysły może snuć każdy ) oskarża obecnego burmistrza Ryglic. Nie jestem zwolenniczką Pana Karasiewicza, tym bardziej Pani Połoski i brak mi kompetentnego kandydata na to stanowisko. Wybiorę jednak mniejsze zło. Bardzo niepokojące jest to, że ludzie zapomnieli o wzajemnym szacunku i to nas kiedyś zgubi. Jako młoda obywatelka apeluje o wzajemne poszanowanie swych poglądów. Żyjemy przecież w wolnym, demokratycznym kraju a chamstwo towarzyszące każdym wyborom, na każdym szczeblu jest odrażające. Ludzie, bądźmy ludźmi !!

    OdpowiedzUsuń
  68. is fecit cui prodest -uczynił ten komu przyniosło to korzyść . Nie wiem jak młodym trzeba być żeby tego nie rozumieć . Mam nadzieję że spodziewanej korzyści to nie przyniesie a Nowej Jakości życzę sukcesu. Bo potrzeba nam żeby rządzący nie dawali przykładu prywaty ale zaangażowania dla wspólnej pomyślności. Poglądów że w samorządzie powinno się dbać o siebie ,rodzinę i znajomych nie mam zamiaru szanować

    OdpowiedzUsuń
  69. ~ryglice wyborca11 listopada 2010 10:29

    Witam, Popieram Państwa komitet wyborczy. Niestety nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego w swoich szeregach macie zwykłego oszusta jakim jest Pan Wójcik. Znam ludzi z Ryglic i okolic którym dzięki przedsiębiorczości w/w Pana chcieli odciąć telefon itd. Brał pieniądze natomiast nie przelewał ich dalej. Jaką mam pewność że jak dojdziecie do władzy nie będziecie postępować podobnie?

    OdpowiedzUsuń
  70. Gdzie się podziewa liberał z jego komentarzami?

    OdpowiedzUsuń
  71. Bartoch nie cukruj wiemy że twój kumpel od kielicha.

    OdpowiedzUsuń
  72. Polecam wywiad RDN z Panią Połoska na temat Kokocza burmistrz sprzedał Kokocz

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja osobiście uważam że Pan Karasiewicz wygra!!! A prawo do kampanii wyborczej ma prawo każdy , więc nie rozumiem tych komentarzy na temat plakatów!!!

    OdpowiedzUsuń
  74. W związku z zamieszczeniem na moim blogu w dniu 5.11 i 9.11 2010r przez internautów o nicku zalasowiok oraz mafiozo obraźliwego komentarza pod adresem obecnego burmistrza postanowieniem sądu okręgowego w Tarnowie Wydział I Cywilny z dnia 15 listopada 2010r Sygn. akt I Ns162/10Przepraszam Pana Bernarda Karasiewicza - kandydata na Burmistrza Miasta Ryglice za rozpowszechnianie na moim blogu pod adresem andrzejjezior.blog.onet.pl nieprawdziwych i godzących w jego dobra osobiste informacji o nim i jego rodzinie, a w szczególności za stwierdzenia, że:1. pochodzi ze starej bandyckiej rodziny z przestępczymi tradycjami,2. jego matka zabiła swojego męża oraz matka naszego przestępcy położyła trupem swojego ślubnego zadając mu śmiertelny cios prosto w serce3. powodem konfliktu był kochanek matki Karasiewicza oraz Kochanek ten machnął Karasiewiczowej dziecko, młodszą siostrę burmistrza, która jest półkrwi Czeszką4. dzieci Karasiewicza kontynuują przestępcze tradycje rodzinne5. ...synowie burmistrza...zostali dilerami narkotyków6. jeden z synów... aktualnie przebywa w zakładzie karnym7. siostra Benka ... powyłudzała kredyty bankowe i teraz ukrywa się przed wymiarem sprawiedliwości8. Z całą pewnością możemy więc powiedzieć, że burmistrz Karasiewicz pochodzi z bandyckiej rodziny z przestępczymi tradycjami9. Przestępczą karierę ... zaczął Benek dwadzieścia lat temu10. Bojąc się o stołek Benek sfałszował także wybory i obecnie nielegalnie zasiada na fotelu burmistrza11. wykorzystując niewiedzę ludzi i przestępcze kontakty zaczął on wykupywać ziemię w Woli Lubeckiej12. Pozwalał także Karasiewicz na to aby przetargi w Gminie Ryglice wygrywała zaprzyjaźniona firma TOMAX z Zalasowej, co z kolei pozwoliło na wyprowadzenie państwowych pieniędzy z gminnej kasy13. ...tradycje przestępcze w rodzinie Karasiewiczów zostały podtrzymane tym razem przez samego Benka.

    OdpowiedzUsuń