poniedziałek, 15 listopada 2010

Blog wybory 2010 na temat mojej działalności

Szanowni Państwo. Na łamach swojego blogu w dniu 26.10.2010 zamieszczałem już informację o powstaniu nowego blogu, dotyczącego zbliżających się wyborów samorządowych. Blog ten jest dostępny pod adresem: http://wybory-ryglice-2010.bloog.pl

Obecnie blog jest pełen ciekawych informacji, których treści mogę pogratulować jego autorowi. Zapraszam do przeglądania tego bloga, gdyż można tam znaleźć informacje min. na temat sposobu głosowania.

Zapraszam także do przeczytania wpisu komentującego moją działalność jako radnego rady miejskiej w Ryglicach.

Link 1: http://wybory-ryglice-2010-suplement.bloog.pl/
Link 2: http://tnij.com/lywVN

Życzę autorowi bloga dalszego powodzenia w jego redagowaniu.

6 komentarzy:

  1. Mam pytanie. Gdzie można zapoznać się z wszystkimi kandydatami do powiatu i sejmiku? Zazwyczaj były obwieszczenia z listami kandydatów. W tym momencie znamy ich tylko z ulotek wyborczych. Ale nie wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  2. ~fama@autograf.pl17 listopada 2010 05:52

    Obwieszczenia to nie wiem kiedy będą, ale listy kandydatów są na:http://wybory-ryglice-2010.bloog.pl/pod linkami- Do powiatu, Do województwa

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Panie Andrzeju, coś ucichło? dawno już powinna być zablokowana możliwość pisania postów bez identyfikacji. Teraz widać jaka jest ożywiona dyskusja na blogu po prostu brakuje co niektórym odwagi na zalogowanie, a już nie wspomnę o osobach które same pisały i sobie odpowiadały.Pozdrawiam i życze odwagi blogowiczom PS. mam nadzieje że tym razem może Pan mnie oszczędzi i nie usunie wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. xxz@poczta.onet.pl18 listopada 2010 11:11

    Chyba we wszystkich portalach dyskusje są anonimowe(zresztą junkers czy xxz to chyba taka sama identyfikacja-dalej nie wiadomo kto pisze).Jak zrozumiałem w kampanii zostały wykorzystane bezprawne formy nacisku na leśników , Mamy się obawiać że ktoś zacznie ścigać tych którym się marzy zmiana w Ryglicach-o to chodzi ?.No to piękna demokracja. Mam nadzieję że jednak te zwyczaje z epoki zakończonej ok 89r jednak minęły (no i w N. Jakości -oficer policji jest) . Pan Andrzej przybliżył wyborcom kuchnię naszej światłej władzy dzięki czemu mam jasność żeby w wyborach poprzeć Nową Jakość. Jestem przekonany że z tymi ludźmi będzie u nas uczciwiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. zadowolony2010@wp.pl18 listopada 2010 11:50

    Witam!!!W każdym szanującym się blogu wpisany komentarz czeka na weryfikację dlatego pojawia się w kilka minut czasem nawet dłużej.Zalogowanego użytkownika można w skrajnych przypadkach zidentyfikować.Ponadto to jestem zawiedziony nie zadowolony bo mi nie wpuścili komentarza na "wybory 2010".Teraz jestem pewien ,że tam wpisują i odpisują te same osoby lub w jakiś sposób skojarzone bo przeciętne wpisy nikogo aż nadto nie obrażające ale pozwalające sobie np na obiektywne sformowania nie są uwidaczniane a szkoda bo wtedy można mówić o demokracji ,którą tak niby to Andrzej kocha.Podobnie jak wolność słowa.Kocha wolność słowa jeżeli obrażana jest inna osoba ale w drugą stronę to już u niego nie działa ta rzekoma wolność słowa. Andrzej na kłamstwie i obłudzie fortuny nikt nie zbił i nie zbije.Ucha dzbanka się urwie wcześniej czy później obyś nie został sam z tym uchem.

    OdpowiedzUsuń
  6. xxz@poczta.onet.pl18 listopada 2010 13:32

    Proszę zobaczyć na dyskusję na forum pod jakimkolwiek artykułem na temat PIS np. na gazeta.pl . Tam jest po moderacji. I jakie teksty lecą, proszę przeczytać -Kaczyński równany z ziemią . Na forum najbardziej opiniotwórczej gazety polskiej popierającej oczywiście PO. w tej chwili jest pod adresem :http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8682769,Eksperci_o_liscie_Kaczynskiego___Wykorzystanie_Lecha.html cyt " te zdechle kaczory do wora i trelinka do szamba gnoja "A naczelny tej gazety zdaje się odebrał przedwczoraj od prezydenta medal Orła Białego....

    OdpowiedzUsuń