piątek, 19 listopada 2010

Nareszcie koniec kampaii wyborczej

Na pewno niektórzy z Państwa słyszeli o tym co dotknęło moją osobę. W związku ze zbliżającą się ciszą wyborczą więcej na ten temat napiszę w poniedziałek po wyborach. Teraz ograniczę się jedynie do krótkiego oświadczenia.

W związku z zamieszczonym w dniuwczorajszym to jest 18.11.2010r na stronie Urzędu Miejskiego w Ryglicachartykułem rozpoczynającym się od nagłówka ”Andrzej Jezior ukarany przez sądOkręgowy w Tarnowie i Sąd Apelacyjny w Krakowie” oświadczam, że nie byłem nigdyukarany sądowo. Takie zatytułowanie artykułu jest nieprawdziwe i godzące w mojedobra osobiste.
Postanowieniem sądu w trybiewyborczym zostałem zobowiązany do określonych czynności mającychzadośćuczynieniu żądaniom strony wnioskującej.

Oświadczam również iż to nie jajestem autorem obraźliwych treści pod adresem Pana Bernarda Karasiewicza -zostały one zamieszczone na moim blogu w komentarzu przez anonimowegointernautę i zostały natychmiast usunięte niezwłocznie po ich zauważeniu. Zdecydowanie odcinam się od tych komentarzy.
Nie wykluczam, że będę dochodził kto napisał tekomentarze i domagał się zadośćuczynienia od tej osoby.


Dziękuję wszystkim osobom które przez trzy lata interesowały się sprawami o których pisałem na moim blogu oraz udzielały poparcia dla moich działań, zarówno osobiście jak i w kontaktach telefonicznych i mailowych. Proszę o szeroki udział w wyborach i oddanie głosu na najlepszych kandydatów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz