środa, 19 listopada 2014

Sytuację da się odwrócić

Szanowni mieszkańcy gminy 30 listopada pójdziemy po raz drugi do wyborów aby wybrać włodarza gminy. Sprawę trzeba traktować tak jakbyśmy głosowali po raz pierwszy.

W pierwszej turze większość z Was opowiedziała się przeciwko obecnej Pani Burmistrz przyczyna była chyba znana. To nie inwestycje (których była naprawdę dużo), o tym przeważyły, tylko cechy charakteru tej Pani, które dla wielu z Nas, w tym i dla mnie, były i są nie do zaakceptowania i odwracały Nas od tej osoby. To szorstkie podejście do mieszkańców i traktowanie wielu z Nas z tak zwanej "góry"  o tym zadecydowało. Sam w pewnym momencie jak wiecie stanąłem z tak zwanego boku, ponieważ moje rady, porady i wskazania w wielu sprawach były po prostu niezauważane i pomijane.

Jednak jak pokazało życie pod względem inwestycyjnym tą kadencję w latach 2010-2014 należy zaliczyć do bardzo udanych. Stało się tak ponieważ nowa osoba na stanowisku burmistrza chce się wykazać i pokazać mieszkańcom, że może więcej niż poprzednik. Biorąc pod uwagę tylko ilość wykonanych inwestycji, zmiana burmistrza w 2010 r. była korzystna  (drogi asfaltowe, chodniki, parkingi, oświetlenia itd.).

Tak też może być w tej kadencji, jednak warunek jest jeden. Musicie postawić na nowego człowieka, osobę która będzie chciała się wykazać, osobę z nowym spojrzeniem i nowymi pomysłami na gminę.

Taką osobą jest na pewno Paweł Augustyn.

Część z mieszkańców zarzuca mi, że czekali do końca na moje wskazania, moje typy przy głosowaniu na burmistrza i się nie doczekali. Może to i mój błąd, przepraszam.


Dlatego teraz apeluję do mieszkańców gminy postawcie na nowego człowieka nie głosujcie na to co już było. Bo to co było odrzuciliście już w 2010r.


Traktujecie głosowanie poważnie. Wszyscy mieszkańcy, którzy byli za odrzuceniem Pana Karasiewicza w 2010r powinni zrobić to samo 30 listopada. Wyjdzie to z korzyścią dla gminy. Frekwencja bardzo ważna.


Post. skrip.


Wszyscy, którzy poparli B. Karasiewicza niech rozważą swój wybór, każdy ma prawo do zmiany decyzji. Rozmawiajcie z innymi na ten temat w domu na ulicy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz