poniedziałek, 17 listopada 2014

Komentarz powyborczy

Wiem, że Państwo oczekujecie co też napiszę teraz po wyborach. Świadczy o tym prawie 500 wejść dzisiaj na moją stronę.

Zawiodłem się na mieszkańcach moich kochanych Ryglic ale nie w stosunku do mojej osoby bo liczyłem się z odejściem z polityki ( dlatego start z innego okręgu).

Zawiodłem się na Was drodzy rodacy ponieważ mając dwóch kandydatów na fotel burmistrza  mieszkańców naszego miasta oddaliście tyle głosów na człowieka z Zalasowej.

Przypatrzcie się, że jedność wśród ludzi jest właśnie tam w Zalasowej. Świadczą o tym wyniki głosowania na burmistrza i na radnych. Jak chcieli " wydoić" jak najwięcej z gminnej kasy to wszyscy za Olszówką. Jak jest możliwość dalszego "dojenia" to wszyscy za.....

Patrzcie się i uczcie Rygliczanie bo idziecie na rzeź jak ........

Przykro mi, że to piszę. Życie musi Was jeszcze dużo nauczyć abyście się zjednoczyli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz