sobota, 8 września 2012

"Jeszcze się taki nie urodził aby wszystkim dogodził"

Drodzy internauci, mieszkańcy ziemi ryglickiej już niedługo minie półmetek naszej pracy samorządowej.
Większość z Was 2 lata temu uznała,że nadszedł czas na zmiany w naszej gminie i zmiany takie się dokonały.
W kampanii wyborczej prezentowaliśmy Państwu program wyborczy jakie to minimum, które będziemy chcieli zrealizować.
Pisząc wówczas program dla poszczególnych miejscowości mieliśmy świadomość,że oczekiwania Wasze są znacznie większe, mieliśmy również świadomość co można zdziałać w zastanej wówczas sytuacji. Wiele spraw było trudnych, zagmatwanych( Budowa zbiornika w Joninach, własności gruntów pod drogami gminnymi, osuwiska,oświetlenie dróg, budowa mostów po powodzi i wiele innych spraw).
 Wiele rzeczy trzeba było ustawić na " właściwe tory"w tym tory prawne), o wielu rzeczach w urzędzie nie mieliśmy pojęcia  chociaż byliśmy wcześniej radnymi.
Dużo do tej pory udało się zrobić ale ogrom prac jeszcze przed nami radnymi i przed Panią Burmistrz.
Dzisiaj gołym okiem widać,że budowa dróg to nowa jakość w wykonawstwie (chociaż na początku było trudno), prowadzone są nowe inwestycje które poprzednik na pewno by nie zrealizował.
O wykonanych inwestycjach napiszę po zakończeniu roku dokładnie podsumowując 2 lata naszej działalności.
Są i głosy krytyki szczególnie pod adresem mojej osoby.
Nic w tym dziwnego, przecież moje działania naraziły żywotne interesy pewnych grup uprzywilejowanych.
Szczególna krytyka przelewa się na blogu lepszeryglice.
Jestem pełen podziwu co do niektórych komentatorów w związku, ze znajomością mojej drogi życiowej niemal od urodzenia, chociaż jeszcze autobiografii nigdzie nie publikowałem.
Mieszkańcy oceniają i ocenią to co robię, kokosów na tym nie zbiłem raczej do tego dołożyłem, jestem społecznikiem i to co robię, robię z myślą o mieszkańcach.
W ostatnim czasie jakby trochę mniej piszę na blogu ale mam świadomość, że nie muszę już opisywać i streszczać to co jest na sesji(można oglądać nagrania). Lepiej według mnie prowadzona jest strona urzędu, powstała nowa strona internetowa, która na bieżąco przekazuje informacje z naszych okolic.
Tak więc mam nadzieję,że nasze działania większość z Was odbiera pozytywnie.
W tym miesiącu odbędą się zebrania w poszczególnych miejscowościach naszej gminy, zapraszam do udziału i podzielenia się z nami uwagami co do działań.
Oceniając mnie i całą Nową Jakość miejcie Państwo na uwadze motto zawarte w tytule tego artykułu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz