środa, 11 lipca 2012

Pomysły na gminę Ryglice

Pod takim tytułem na blogu Jakościomierza trwa dyskusja na sprawy polityczne w naszej gminie, dyskusja nie mająca nic wspólnego z pomysłem na działanie naszej gminy.
Nikt nie pisze o tym  co można zrobić, udoskonalić, co zaproponować aby życie toczyło się lepiej, a ludziom żyło się dostatniej (cytując słowa przywódcy z lat 70- tych ubiegłego wieku) lecz wielu toczy polemikę kto z kim, dlaczego i czego nie zrobiono itp..
Natomiast mój pomysł, o którym pisałem poniżej to jest budowy ośrodka sportu i rekreacji został natychmiast storpedowany i obłożony krytyką na tamtym forum też tak można.
Trudno ludziom dogodzić, nie każdy pomysł zostaje zrealizowany, ale radny jest od radzenia(doradzania), a od wykonywania ktoś inny.

Niektórzy, krytykują też pomysły na gminę turystyczną, to ja mówię im znajdźmy sponsorów i wybudujmy np. fabrykę samochodów, w której znajdzie zatrudnienia ze 3 tyś. ludzi lub podajcie pomysł godny realizacji w naszej gminie.
Gdybać można i marudzić realia są zupełnie inne.

Jeżeli chodzi o turystykę to przy nie tak dużym nakładzie finansowym można rozruszać naszą gminę.

Zbiornik Joniny TAAK !! bo piszą, że jestem przeciwny(co jest oczywistą nieprawdą). Tam niestety nie będzie się można legalnie kąpać.

Turysta jednak nie przyjedzie tylko na piękne widoki i czyste powietrze, potrzebne są inne atrakcje, a taką atrakcją jest woda, bezpieczna woda(najlepiej w basenie ), taką atrakcją są wieże widokowe, wyciąg narciarski, i lodowisko w zimie.
Taką atrakcja może  być szereg imprez kulturalnych w okresie wakacji organizowanych w soboty i niedziele na przykład na rynku w Ryglicach.
To między innymi moje pomysły dla ich zrealizowania muszę znaleźć poparcie większości, może i w tej radzie i z tą Panią Burmistrz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz