środa, 20 czerwca 2012

Podwyżka płacy Burmistrza Ryglic?

Burmistrz Ryglic złożyła do rady miejskiej projekt uchwały o zmianie swojego wynagrodzenia.
Według projektu nowe uposażenie miałoby wynosić ogółem 12100 zł brutto. Obecnie Pani Burmistrz otrzymuje 9 880 zł brutto ustalone na początku kadencji.
Klub Radnych Nowa Jakość na posiedzeniu w dniu 18.06.2012r postanowił, że członkowie klubu będą głosować za odrzuceniem proponowanej uchwały. Spowodowane to jest oceną dotychczasowej pracy burmistrza, która według mieszkańców i radnych jest negatywnie postrzegana. Pomimo wielu plusów w działaniach to ocen negatywnych jest dużo więcej co skutkuje takim właśnie głosowaniem.
Jednym z kluczowych argumentów jest sprawa sprzętu przekazanego do spółki Dorzecze Białej, a także nie przygotowanie pomimo wniosku klubu radnych ( o którym pisałem wcześniej) uchwały o dopłatach do odprowadzanych ścieków przez mieszkańców.
Pani Burmistrz zignorowała propozycję radnych i statut gminy i nie przygotowała uchwały, a zatem za ścieki będziemy słono płacić.
Jako radni klubu stoimy na stanowisku, że nie można na mieszkańców nakładać tak znacznych"kontrybucji" i jeszcze żądać podwyżki płac dla siebie.
Wiem, że takie działanie prowadzi do tego, że Burmistrz straciła
większość w radzie, a moja osoba postrzegana jest jako główny sprawca tego zamieszania.
Niestety lub stety taki jestem.
Dla mnie priorytet to jesteście Wy drodzy mieszkańcy i dlatego działam i będę dalej działał dla waszego dobra zgodnie ze złożonym ślubowaniem.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz