piątek, 13 czerwca 2014

Witam wszystkich czytelników mojego bloga.

Witam czytelników mojego bloga po kolejnej dość długiej przerwie. Względy rodzinne, sytuacja w mojej rodzinie(śmierć teścia)  to wszystko spowodowało, że tak długo nie komunikowałem się z Wami.

W ostatnim czasie wydarzyło się wiele spraw w naszej lokalnej polityce, (gminne wydarzenia i inwestycje, sprawy byłego burmistrza), podejrzewany nawet jestem, że komentuję na innym blogu . Nie komentuję chociaż mam swoje zdanie w temacie "Byłego". Każdy z Was niechaj sam to rozważy i oceni we własnej duszy.

W przyszłym tygodniu zbiorą się komisje rady miejskiej, a pod koniec miesiąca odbędzie się sesja rady miejskiej, na której między innymi odbędzie się dyskusja i głosowanie w sprawie absolutorium dla Pani Burmistrz z wykonania budżetu za ubiegły rok.

Kończy się kadencja w naszym samorządzie, przychodzi czas podsumowań. O tym napiszę w najbliższym czasie.

Wśród mieszkańców tematem numer jeden jest kto będzie kandydował w wyborach na burmistrza Ryglic. Słyszy się różne nazwiska. Jakie są Wasze opinie na ten temat i kogo poparlibyście w wyborach na burmistrza naszej gminy, czekam na komentarze.

Można komentować bez logowania, lecz oczekuję z Waszej strony na komentarze nie obraźliwe, ponieważ wiecie ile już miałem z tym kłopotu.

3 komentarze:

  1. Niech dyskusja leci sobie

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Nowy kandydat na Burmistrza17 czerwca 2014 02:20

    Będę kandydować na burmistrza! Na razie się nie ujawniam, ale po wakacjach zaczynam kampanię wyborczą! Szanuję wszystkich wyborców i chcę wysłuchać ich głosu - co chcieli by zmienić na lepsze. Nie będę prowadził czarnej kampanii i w żaden sposób nie będę komentował poprzedników. Uważam, iż władze powinny się zmieniać by nie wpaść w rutynę i powiązania jak na szczytach. Nie chcę przywiązać się do stołka, chcę pracować uczciwie i na chlubę naszego społeczeństwa!
    Osoby zainteresowane wsparciem mojej osoby zapraszam na pierwsze spotkanie w sobotę o 16.30 pod OSP.

    OdpowiedzUsuń