piątek, 3 grudnia 2010

Jutro ślubowanie nowej Pani Burmistrz

W dniu jutrzejszym to jest 4 grudnia 2010r o godz.11.00 wbudynku Ośrodka Kultury w Ryglicach rozpocznie się uroczysta sesja RadyMiejskiej podczas której Pani Teresa Połoska złoży ślubowanie jako nowyBurmistrz Miasta i Gminy Ryglice.

Przed sesją o godz.10.00 w Kościele Parafialnym w Ryglicach zostanie odprawiona msza święta zudziałem radnych, gości zaproszonych oraz mieszkańców.

W sesji mogą uczestniczyć wszyscy mieszkańcy, gdyż na sesjema prawo wstępu każdy zainteresowany sprawami gminy.

Serdecznie zapraszam.

4 komentarze:

  1. janartysta55@wp.pl3 grudnia 2010 15:39

    Witam szanownych internautów i blogowiczów.cisza jaka zapanowała na blogu i w okręgu wyborczym sołectwa Ryglice jest złowróżbna.Czyżby co niektórym jednak sumienie coś wyrzucało i czuli niesmak ? Czekam na jutrzejsza uroczystość.Ciekawy jestem kto w te pędy poleci żeby się królowej przypodobać. No mieszkańcy to raczej najwięcej ciekawskich ,chcących zobaczyć tę świtę-burmistrzowej,która z hołotą się nie brata.Sami wykształceni i wysocy urzędnicy.I co najwierniejsi słudzy z obawy przed utratą pracy tudzież innych przywilejów nabytych za poprzednika.Ciekaw jestem jak teraz Andrzej nazwie tych lizusów nowej władzy bo ludzie w majestacie prawa i obowiązku służbowego jeżeli występowali przy Karasiewiczu wyzywani byli od najgorszych.Jak widać jednak Karasiewicz mimo swoich rożnych wad zachowuje się jak prawdziwy mąż stanu,nie zniżył się do poziomu ludzi ,którzy go zniszczyli.Zachował zimną krew i twarz.Wierzył do końca,że jednak ludzie docenią jego dokonania i wkład w rozwój całej Gminy,że pamiętają z jaką wielką pasją budował demokrację i wprowadzał Nowe w ten odległy zaniedbany zakątek małopolski.A tu życie toczy się normalnym torem.Klaka pójdzie gdzie jej każą i zapłacą.Wierzył naiwnie jak dziecko,że prawda zwycięża -widać za dużo się bajek naczytał.

    OdpowiedzUsuń
  2. xxz@poczta.onet.pl4 grudnia 2010 01:05

    Prawda zwyciężyła i większość demokratycznie wybrała . Pisze pan artysta laurkę o poświeceniu byłego burmistrza . Czyli co -informacje o rozdętych poborach są nieprawdziwe(to dlaczego nie opublikowano oświadczenia majątkowego) . A osiągnięcia -ostanie miejsce w Małopolsce i ogromne długi -to kłamstwo ? A co do dzielenia ludzi to takiej "segregacji" ,klaki itp jak za byłego burmistrza mam nadzieję nigdy już nie będzie. A bajki to chyba były o udzielnych książętach rządzących poddanymi dożywotnio.

    OdpowiedzUsuń
  3. witam, teraz warto się skupic na przyszłości a nie w dalszym ciągu rozdrapywac co było.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Pani Burmistrz po zaprzysiężeniu, mam taką prośbę jako mieszkaniec niech Pani zamknie tych przestępców co niszczą ryglice np dybaś - złodziej (szumowina) mysle że sąd za wcześniejsze zawiasy to weźmie pod uwage. Ja większego złodzieja nie widziałem w naszj firmie okniec kropka. PS mnie juz próbował zastraszyc tak że mnie już nikt nie ździwi

    OdpowiedzUsuń