poniedziałek, 24 sierpnia 2009

Gminne święto plonów

W dniu wczorajszym na stadionie w Joninach odbyło się święto plonów - dożynki gminne.
Pomimo nie najlepszej pogody przybyli przedstawiciele miejscowości z naszej gminy z wieńcami dożynkowymi, które to wieńce brały udział w konkursie na najładniejszy wieniec.
Starostowie dożynek przekazali bochen chleba z tegorocznych zbiorów Burmistrzowi Ryglic, a ten obiecał go dzielić sprawiedliwie pomiędzy wszystkich tak jak to robił do tej pory.
Podczas uroczystości wręczono również nagrody w konkursie na najładniejszy ogród i balkon w naszej gminie.
Konkurs organizowała OSP Ryglice przy współpracy z "Kołem Pań" z Ryglic.
Uroczystość uświetniły występy artystyczne oraz zabawa taneczna dla mieszkańców gminy, której sponsorem był sołtys Jonin Pan Zbigniew Cieślikowski.

5 komentarzy:

  1. uczciwie "tak jak to robił do tej pory." :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdę powiedział!

    OdpowiedzUsuń
  3. tak jak to robil do tej pory czyli cały bochen wzioł dla siebie !!!!!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja z innej beczki szukając informacji na temat nadajników GSM trafiłem na to link; www.ryglice.pl/aktualnosci/2007/19.docmam pytanie dlaczego o nazwie ZALASOWA skoro na działce w Ryglicach dziwne jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorry zły link podałem ten jest ok ; www.ryglice.pl/aktualnosci/2007/19.doc

    OdpowiedzUsuń